Salon Centric Haul!

*Picture is mine.

Your probably like, what the heck is salon centric? It`s beauty store kinda like sallys BUT you get way better discounts! I`m pretty sure you get 50% off all the products like big sexy, bed head, chi, and other name brands. You can`t really go in there and buy the stuff unless you have a cosmetology license or your in cosmo school. I`m in cosmo school so these discounts help alot!
It was my first time going in there and my mind was blown from all the prices haha. i ended up getting two things because I didn`t wanna go crazy in there. I picked up:

-Big Sexy Hair spray
-Essie nail polish strips

The big sexy hair spray was only $6 and the polish strips were only $5. That is SUCH a steal considering big sexy hair and essie are pretty pricey. I`ve always been curious about the hairspray but I ain`t got time to pay for that hahaha. The nail polish strips are SO pretty. It`s a black and brown zebra pattern and I`m excited to try them out!
I deff plan on going back tomorrow to pick up some more hair products since now I can afford them lol.
I`ll be doing a review on both products once I test them out!

Source link:

Follow Luuux

Related Posts

Trending Beauty